00030

ساعت 11 و 10 دقیقه ی شبه و من دارم از خستگی میمیرم...

فردا صبح قراره سامانتا رو ببینم.

بعدش هم میرم مدرسه...

اما مسئله اینجاست که امتحان ِ انلگلیسی هم دارم...

من آخه نمیدونم این کلمه ها از کجا اومده! 

راستی یه کلمه ی عجیب که معنی ش یه چیزی مثل کمر بند ِ خودمونه... CUMMERBUND ...

میتونین تو گوگل جست و جوش کنید ... نحوه ی تلفظ اش هم " کامرباند" البته نه دقیقاً " باند " ... به صورت ِ " شوا" یا به بیان ِ ساده ، چیزی بین ِ آ و اِ . 


حوصله ام بدجور سر رفته که نمیدونم چیکار کنم!

دیگه اومدم اینجا بنویسم یه خورده!


کلماتی که شما حتا ممکنه تا آخره عمرتون اگه تو ایران زندگی کنین حتا نبینینشون (البته اگه وبلاگ منو هم نخونین ) :


Aborigine 

Accomplishment 

Antarctic 

Barbiturate 

Bibliography 

Claustrophobic

Cummerbund

Dialysis

Extraordinary

Foliage

Gastroenteritis

Heimlich Manoeuvre 

Kaleidoscope 

Mischievous

Precaution

Ventriloquist

Yolk




I REALLY WONDER HOW THEY HAVE SUCH WORDS IN THEIR LANGUAGE

نظرات 2 + ارسال نظر
admin سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.bahalmusic.blogtaz.com/

سلام.....وبلاگ خوب و مفیدی داری...دوست داشتی یه سر بهم بزن

Javad Akbari سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.learn-english.ir

با سلام.
وبلاگ جالبی داشتید. لذت بردم.
امیدوارم روز به روز شاهد گسترش وبلاگ شما باشیم.
با تشکر
باشگاه زبان آموزان
http://www.learn-english.ir

MUHAHAHAHAHA
خیلی باحاله این یکی به جون ِ خودم!
اینو اونجا پیدا کردم :
Good Luck 4 Ramazan
چ - ۲۰ مرداد نوشته شده توسط Administrator
Best
Leader – Allah
Guide – Quaran
Lyrics – Aazan
Loyality – Imaan
Request – Dua
Protection – Fitra
Oath – Kalma
Exercise – Namaaz
Self Control – Roza
So Good Luck 4 Ramazan


هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
اینا چیه آخه به حلقوم مردم فرو میکنید؟
DUA?
IMAAN?
AAZAN?
Roza?
Namaaz?
واقعا براتون متاسفم!
چه اتفاقی هم روی همون پستی که در مورد انگلیسی نوشته بودم هم کامنت دادن!
هاهاهاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد